Storing? Neem direct contact met ons op!

Onze storingsdienst is 24 uur per dag bereikbaar.

(045) 545 1200

Heeft u vragen, opmerkingen of ontvangt u graag een vrijblijvende offerte?

Neem dan contact met ons op!

info@hajnadi.nl Langheckweg 13, Postbus 3003, 6460 HA Kerkrade Locatienummer 4235

Onze openingstijden

Van maandag tot en met vrijdag van 08.00 – 12.30 uur en 13.00 – 17.15 uur

Een dag op pad met Hajnadi: Hoe ziet de dag van een montage monteur eruit?

Vroege vogels

Elke ochtend gaan onze montage monteurs al vroeg op weg naar onze particuliere en zakelijke klanten in de regio. De dag begint vroeg bij Hajnadi: vanaf 8 uur ’s morgens zijn de meeste van onze monteurs al onderweg om op tijd aan te komen bij onze klanten. Nog voordat onze monteurs op pad kunnen gaan, zijn er in de dagen vooraf uiteraard al behoorlijk wat andere werkzaamheden verricht om de verschillende projecten die die dag op de agenda staan, zo efficiënt mogelijk uit te kunnen voeren. Alles valt of staat namelijk met de werkplanning en werkvoorbereiding!

Onze planners en werkvoorbereiders spelen een grote rol in het maken van een zo efficiënt en logisch mogelijk ingerichte planning, zodat alles op rolletjes loopt en onze monteurs naadloos door kunnen werken aan hun projecten.

Start van de dag: de werkplanning

Voordat onze monteurs de weg op gaan, ontvangen zij eerst via hun tablets de werkplanning voor die dag. In deze werkplanning kunnen zij precies zien waar ze heen moeten en wat er qua werkzaamheden moet gebeuren. Voordat de planning gemaakt wordt, moet er natuurlijk per project e.e.a. voorbereid worden voordat de monteur op pad kan. Vooraf worden alle benodigde materialen, onderdelen en gereedschappen per project verzameld en geladen op trollies voor de monteurs. De monteur kan dan aan de hand van zijn digitale werkplanning de projecttrollies nog controleren of alles erbij zit om de opdrachten efficiënt en goed te kunnen uitvoeren, voordat deze in de bedrijfswagen geladen worden. Alles compleet? Dan kunnen we op weg!

Onderweg naar de klant

Onze monteurs hebben elk hun eigen bedrijfswagen met daarin alle algemene benodigdheden en gereedschappen die ze bij de montage van installaties nodig zullen hebben. De bus wordt dan nog aangevuld met de specifieke materialen, onderdelen en gereedschappen die nodig zijn voor de projecten van die dag.

De klanten van Hajnadi zijn te vinden in heel Zuid-Limburg. In de werkplanning wordt daarom uiteraard rekening gehouden met een zo logisch mogelijke route en volgorde van alle projecten op een dag, om de reistijd zo kort mogelijk te houden en zo min mogelijk brandstof te verbruiken. Duurzaamheid staat bij Hajnadi namelijk ook hoog in het vaandel!

Aan de slag bij de klant

Eenmaal netjes op tijd aangekomen bij de klant stelt onze monteur zich eerst voor aan de klant en legt uit welke werkzaamheden hij precies zal gaan uitvoeren. Dit geeft de klant een goed beeld van wat er allemaal moet gebeuren en hoe lang de werkzaamheden ongeveer zullen duren. We gaan aan de slag!

Onze monteurs verzorgen voornamelijk het monteren en aansluiten van o.a. verwarmings- en warmwatertoestellen, klimaatinstallaties, PV-panelen en de daarbij horende randapparatuur. Zeer afwisselend werk dus!

Wanneer alle montagewerkzaamheden afgerond zijn dan zorgt onze monteur ervoor dat de plek schoon en netjes achtergelaten wordt. We vinden het heel belangrijk om onze klanten zo min mogelijk tot last te zijn en onze werkplek zo achter te laten als wij het aangetroffen hebben! Via zijn tablet kan de monteur direct aangeven dat de werkzaamheden zijn afgerond voor dit project. Zo weet men bij onze administratie ook direct of de tijdsplanning goed aangehouden kan worden, of dat men bij mogelijke vertragingen even contact kan opnemen met de klant om te melden dat de monteur ietsje later komt.

Tijdens de montagewerkzaamheden kan het soms voorkomen dat de monteur ondanks al het voorbereidende werk tóch enkele verrassingen tegenkomt. Bijvoorbeeld een onderdeel van een installatie dat grote slijtage vertoond, of misschien niet goed functioneert en wat dus zo snel mogelijk vervangen dient te worden. In dat geval kan de monteur meteen de juiste nieuwe onderdelen of materialen bestellen via zijn tablet en een nieuwe afspraak maken met de klant om de werkzaamheden volledig af te kunnen ronden. Zo weten onze klanten precies wat ze van ons kunnen verwachten en wanneer!

Wanneer u kiest voor een zonnestroomsysteem, laat u dan vooraf goed adviseren door een zonnepanelenexpert. Deze kan met u meedenken over hoe u het maximale uit uw dak kunt halen, met de juiste materialen tegen een goede prijs en terugverdientijd.

Terug naar de zaak & voorbereiden voor morgen

Wanneer alle werkzaamheden voor die dag zijn afgerond, ingevoerd en/of bijgewerkt in de digitale werkplanning, keert onze monteur terug naar ons bedrijfspand in Kerkrade. Daar wordt de bedrijfswagen nog even goed nagekeken om te zien of er nog materialen of andere zaken aangevuld moeten worden en of de wagen gereinigd moet worden om de volgende dag weer netjes en zonder vertragingen op pad te kunnen gaan. Een goede voorbereiding is het halve werk!

Ook graag aan de slag als montage monteur bij Hajnadi?

Wij zijn op dit moment op zoek naar enthousiaste nieuwe installatie- en servicemonteurs om ons team te versterken. Zoek jij afwisselend werk? Werk jij elke dag het liefst op andere locaties en zoek je een inspirerende werkomgeving en hecht team? Dan ben je bij Hajnadi aan het juiste adres! Bekijk snel onze vacatures en solliciteer!